12 Eylül 2013 Perşembe

Evde kalmamin serefine..

Su siralar cevreme bakiyorum da bir cok arkadasim nisan, kina gecesey, dugun kosturup duruyorlar. Soyle bir dusundum de arkadaslarimin evlenme grafigine bakacak olursan gercekten evde kalmis kiz kurusu oluyorum. Yapacak birsey yok. Bari kendi zevkime gore evlenecek olan erkenci arkadaslarima yardimci olayim dedim gelinlik bolumu olusturdum..

Ust kismina bayildigim yegane gelinliklerden biri.. Alti daha hos olabilirdi ama.

 Bu sirt dekoltelerini tabikide kabarik bir gelinlikle kullandiginda kusursuz olacaklardir.

Sahsen benim icin sadece idare eder denilebilecek bir gelinlik ama ustu akil karistirici.

Kesinlikle asla boyle bir vucut tipinde secilmemesi gereken tek gelinlik..

Mukemmellikten sadece bir adim uzak kalmis.. 


Kurdelaya bayildim.. Resmen kusursuz bir ust.


Bir ustteki fotografla bu kabariklik cok guzel olmazmi ?


Son olarak onlar benim canlarim. Onlar benim herseyim. Kesinlikle kusursuz bir gelinlik. Herseyiyle oyle guzel olmustuki.. Allah bir omur boyu mutluluklar versin onlara. Kusursuz gelinlik, kusursuz gelin, kusursuz damat, Kusursuz evlilik!!



Dikkat ettiyseniz asla kabarik olmayan bir gelinlik yok.. Cunku her kiz kendi dugununun prensesidir. Mutlaka prenses gibi kabarik bir gelinlik icinde olmalidir. Kilosu, boyu, yasi hic farketmemeli. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder