6 Eylül 2013 Cuma

PNE

Hayatimda gecirdigim en guzel gunlerden biriydi diyebilirim..

Basindan sonuna kadar en guzeliydi. Ertesi gunune her ne kadar bas agrisindan hic bir sey yapamasamda gecirdigim o guzel gune degerdi. Diyorum ya yasarim ve ders almam. Yine olsa yine yaparim :D 

7 saat bir lunaparkta ve hic bos durmadan..



Roller Coaster denen sey eger Turkiye'de olsaydi sanirim annemin beni eve kilitlemesi gerekirdi. Defalarca ust uste bindim bikmak bilmedim. Hayatimin en eglenceli en guzel tecrubelerinden biriydi. 

------------------------------------------------------------------------------------


Boyle ucan daire gibi birseye bindim ama ucmaktan beterdi. Kabusum oldu yemin ederim. O kadar hizli donuyorki, icindeyken yercekimi kayboluyor ve havalanmaya basliyorsun kenara yapismis bir sekilde :D Mide bulandirici ama bas dondurucu :D

----------------------------------------------------------------------------------------


Buda uctu uctu Gizem uctu temamiz. Gercektende o kadar yuksekten atladim evet. Hemde 2 kere yaptim bunu. Korkmadim mi evet korktumda ama yaptim. Neden yaptim hala bilmiyorum. Hadi bir kere yaptim peki ya ikinciyi neden yaptim ! Muamma...



Bunlar gibi daha bir cok sey yaptim ama en guzelleri bu 3 tanesiydi. Ama ne yazikki PNE'den kapanmasina son 2 gunu kala haberim oldu :( Diger gunleri de yagmurlu oldugu icin gidemedim. Kahretsin!

Guzel bir gun icin yaz mevsiminde gidilmesi gereken yerlerden birtaneside bu. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder