5 Eylül 2013 Perşembe

Istanbul'dan Vancouver'a..

31.07.2013


Uzuuuuun bir yolculuk beni bekliyor.. Suan onunla konusuyorum icim rahatliyor birazda olsa.. 312. Kapida otobusun gelip beni ucaga goturmesini bekliyorum.

---


Simdi otobus beni ucaga getirdi. Ucak hic sehir ici ucuslarindakine benzemiyor aklinizda bulunsun. Ayrica bu ucagin First Class kismi birazcik guzeldi sankiiii. Yavasca oradan suzulup kendi Economy Class olan koltuguma oturdum. (inanin First Class'dan gecince atin beni denizlereee diyesiniz geliyor.) Simdi ucagin kalkmasini bekliyorum.. Simdilik yanim bos. Boyle gitsem fena olmaz hani :))


---


Hala ucagin icindeyim 1 saat falan oldu sanirim bos bos bekliyorum ve cildirmak uzereyim. Sansima ucak rotar yaptiii !!!!!


---


Hala ucakta bekliyorum. Cildirma ihtimalim %100 ve sanirim 2 saat falan oldu. Gercekten cok bunaldim. Ayrica sorunun ucagin elektrik devreleriyle ilgili oldugunu ogrenmek 11 saatlik bir ucus icin hic rahatlatici degildi.


---


Sonunda ucagim kalkmis bulunmaktaaaa :) Ama bayagi yukseklerdeyim :( Ilk basta tirsmadim degil. Sonucta ucakta olan bir elektrik arizasi giderildi ve o ucakla havalandik. Hic kolay olmadi sakin kalmak yukselirken.. Ama simdi iyiyim en azindan dumduz gidiyoruz..


---


Daha yolu yarilamadim bileeeee. Suan okyanusun uzerindeyim. Kendisi Atlas Okyanusu oluyor. Film olarak da Titanic'i izliyorum. Batariz duseriz hic onemli degil su saatten sonra :D 




---


Haaaaala ucuyorum tahmini 4 saatim kaldi. Turkiye saati 22.39 Toronto saati ise 15.39. Aramizda 7 saat var ve ben geriye dogru gidiyorum. Hala biraz burukluk var icimde. Ayrica sanki bu ucaktan inince sanki yine Istanbula inecekmisim gibi geliyor. Ayrica yanim normalde bostu ama keyfe keder uyuz cocugun teki geldi oturdu. Bu cocuk surekli biseyler yiyor iciyor. 11 saatin 1 saatini uyuyarak gecirdi geri kalaninda tikindi. Cocuk yuzunden yemek gormek istemiyorum :D Disarisi surekli gunduz ve bu cok sinir bozucu. Psikolojim bozuldu resmen uyuyamiyoruuum.


---


Suan cok ilginc biryerdeyim. Heryer buz!!! Ucagin camida buz tutmaya basladi ve deli gibi sallaniyor. Ama asagisi ayni Buz Devri filmi gibi. 


---


Yaklasik 1 saat kaldi inmeme. Istanbulda saat gece 1'e geliyor. Ancak yarim saat uyuyabildim. Hemen uyandim sebebini bende anlayamadim. Ucak yemekleri igrencti. Aranizdan kimseye Air Canada'nin yiyeceklerini tavsiye etmiyorum. Bir an once insem diye bakiyorum artik. Bu arada kucuk bir risk var. Beni gumrukten geri cevirme ihtimalleri var. Eger geri cevirirlerse 11 saatlik baska bir ucakla Istanbul'a geri donucem.. Cekilecek dert degil vallahi. Hayir vizem var hersey tamam hala gumruk polislerinin keyfine bakiyoruz. Riskliii!!!


---


O lanet ucaktan indim. Torontoya indigimde Vancouver ucagimin kalkis saatiyle ayniydi. Haliyle ucagi kacirdim. 2 saat rotar yaparsak olacagi odur tabi. Mecburen yeni bilet ayarladilar. Bilete bide $10 kupon zimbalamislar. Sirin seyler :D Verdiler kuponu harcamak lazim dedim gittim salata aldim. Zaten ucakta birsey yiyememistim bari ot dedim salata yerim dedim. Ama nerdeeeee Salata normal bakinca ayni salata tamam orada bir sorun yok ama icine saklamislar hep yaban mersinlerini. Nefret ederiiiiiiim. Sonuc olarak yine ac kaldim :(( Diger ucaga bindim etrafta simsekler gok gurultuleri. Oda hic rahatlatici bir ucus degildi. Allah'tan bu sefer uyuyabildim. Indigimde pek bir sikinti olmadi direk eve gittim yattim uyudum. Sanirim bu maceranin en guzel yani eve gidip yatip uyuma kismiydi..


Uyandigimda bu manzara da cabasi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder